Πολλοί οργανισμοί στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλο τον κόσμο έχουν χρησιμοποιήσει το NLP για να τους βοηθήσει να επιτύχουν τους εταιρικούς στόχους τους. Το έργο αυτό κυμαίνεται στην εκπαίδευση σε μεμονωμένα στελέχη για τη βελτίωση των επιδόσεων και της επικοινωνίας σε πρωτοβουλίες που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών σε κάθε εργαζόμενο στην εταιρεία. Το NLP είναι χρήσιμο σε οποιαδήποτε περίπτωση κατά την οποία δύο ή περισσότερα άτομα πρέπει να επικοινωνούν προκειμένου να παράγουν αποτελέσματα.
Εδώ είναι μερικά παραδείγματα που έχει χρησιμοποιηθεί το NLP ευρέως:
Η Diners Club εκπαιδεύοντας κάθε διαχειριστή και εκπρόσωπο της περιοχής εξυπηρέτησης πελατών με NLP τεχνικές, για το χειρισμό των πελατών και την εσωτερική επικοινωνία. Το καθαρό αποτέλεσμα ήταν η αύξηση 254% στις πωλήσεις, καθώς και μια μείωση κατά 67% της απώλειας των πελατών. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης, που στο παρελθόν ήταν μη κερδοφόρο, έγινε τμήμα κερδοφόρο για την εταιρία.
Η BMW στην Αγγλία μοντελοποίησε τα μοτίβα επικοινωνίας του 1% κορυφαίων στις πωλήσεις. Μετά τον προσδιορισμό των επιτυχημένων συμπεριφορών αυτών των πωλητών, οι τεχνικές διδάσκονται σε κάθε πωλητή στην επιχείρηση. Οι πωλήσεις ενός νέο εισαχθέντος μοντέλου, υπερέβη κατά πολύ τις προβλέψεις.
Η American Express εκπαίδευσε είκοσι τέσσερα διευθυντικά στελέχη από την Ασία για να γίνουν coach – εκπαιδευτές. Με καμία προηγούμενη προπονητική εμπειρία, αυτοί οι υπάλληλοι έγιναν η καρδιά του “American Express Quality Leadership», ένας τομέας που ενθαρρύνει κάθε εργαζόμενο, να πάρει την πρωτοβουλία και την προσωπική ευθύνη για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Η Fiat μοντελοποίησε τις ηγετικές ικανότητες των καλύτερων επίσημων και ανεπίσημων στελεχών της. Οι μετέπειτα καταρτίσεις των στελεχών της επικεντρώθηκαν στις δεξιότητες που αποκαλύφθηκαν κατά τη διαδικασία μοντελοποίησης.
Ένα εργαζόμενος με τεχνικές NLP έχει την δύναμη κατά την άσκηση των καθηκόντων του να τις χρησιμοποιήσει με πολλούς τρόπους. Η ικανότητα να να κατανοήσει την άνθρωπο που έχει απέναντι του είναι η βάση της αποτελεσματικής αλληλεπίδρασης. Το NLP έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες των επιχειρήσεων.